Wszystkie towary dostępne od ręki (czyli takie, dla których obok opisu istnieje adnotacja: dostępny) są pakowane po otrzymaniu formularza zamówienia, a wysyłane od poniedziałku do piątku w miarę możliwości na bieżąco. W "wysokim sezonie" pszczelarskim pomimo dokładania starań, nie zawsze udaje się wysyłać "od ręki". Wysyłki standardowo wysyłane są na adres z formularza zamówienia (chyba, że otrzymamy informację o innym adresie wysyłki).
Opcje dostaw:
Odbiór osobisty:
Odbiór po dokonaniu przelewu bankowego lub zapłacie przy odbiorze.
Zawsze za darmo, po uprzednim telefonicznym umówieniu się.
Paczkomaty Inpost:
Wysyłka po dokonaniu przelewu bankowego.
Koszt wysyłki 19 PLN, ograniczenie wagowe do 20 kg. Poprzez Paczkomaty nie wysyłamy większych przedmiotów, jak kraty odgrodowe, ramki, kartony z 700 szt zakrętek, rojnice itp. Cena zawiera 23 % VAT.
Poczta Polska: 1) Przesyłka Pocztą Polską -wysyłka po dokonaniu przelewu bankowego ceny uwzględniają 23% podatku VAT. Dostawa następuje od 1 do 3 dni roboczych od wysyłki.
Cennik:
do 2kg:17,- PLN
do 5 kg: 20,- PLN
do 10 kg: 23,- PLN
do 20kg: 27- PLN
do30 kg: 30,- PLN
Poczta Polska odbiór w punkcie (punkty partnerskie Poczty Polskiej i maszyny paczkowe); paczka do 20 kg: 19,- PLN
W przypadku niezastania odbiorcy, kurier Poczty Polskiej pozostawia awizo, a przesyłkę należy odebrać we wskazanej placówce pocztowej.
2) Przesyłka paczką pocztową za pobraniem (płatne u doręczyciela przy odbiorze przesyłki), wysyłka przesyłką priorytetową, ceny uwzględniają 23 % podatku VAT. Dostawa od 1 do 3 dni roboczych od dnia wysyłki.
Cennik:
do 2 kg: 20,- PLN
do 5 kg: 23,- PLN
do 10 kg: 26,- PLN
do 20 kg: 30,- PLN
do 30 kg: 33,- PLN
W przypadku niezastania odbiorcy, kurier Poczty Polskiej pozostawia awizo, a przesyłkę należy odebrać we wskazanej placówce pocztowej.
Kurier (DHL ):
Wysyłka po dokonaniu przelewu bankowego (przedpłata ):
paczki do 10 kg: 26 PLN
paczki do 20 kg: 29 PLN
paczki do 30 kg: 32 PLN
Cena zawiera 23% podatku VAT.
Firma DHL wysyła każdorazowo powiadomienie (sms + e-mail) z informacją o nadaniu i doręczeniu przesyłki. Umożliwia też przekierowanie paczki do punktu partnerskiego. W przypadku nieobecności adresata paczka zostaje przekierowana do najbliższego punktu partnerskiego (np. sklepu Żabka, InMedio, stacje Shell, awizomaty DHL).
Przejdź do strony głównej
Kontakt
Centrum Pszczelarskie skleppszczelarski.com.pl
Zakrzewo 9 A, 84-223 Linia
pn-pt 8.15-16.. w czwartki od 9 do 17 NIP: PL5832442722